Tv inspelning .. igen =p





hehe ja..!!


då var det dags igen!  Dom ringde o frågade om jag ville komma på inspelningen på Singing Bee,,

ja som hade bestämt förra gången att nu får det dröja lite innan jag går på en ny.. haha
Men så var det ju faktiskt singing bee som ja tycker e bra !! även om jag inte gillar hanna hedlund!

hehe läste ni inte att ja o tilda kollade på det i fredags hehe!

iallafall så är det min trogna vapendragare och vän Madde som fäljer med.. haha hon skulle ha följt med på förra oxå men då blev det ju trafik stockning i sthlm.. 
läs inlägget här! 

men nu är det på en söndag! den 24 aug närmare bestämt =) wish us luck! ska bli kul att se =)

Kommentarer:
Postat av: sara

fan va kul!. varför får du åka på sånt?=)

Postat av: Madeleine

Hoppas vi får något att äta =) Så man inte hungrar ihjäl! =)

2008-07-22 @ 23:02:40
URL: http://madeleine22.blogg.se/
Postat av: shiirii

Hej!

Jag har också gått vidare, men hur kan du veta vilken dag du ska spela in? För de har ju inte ens bestämt vilka som ska va med i alla program och sånt?

just wondering :)

2008-07-28 @ 21:21:21
URL: http://shiirii.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits