Vilket fantastiskt väder!

Konstig vecka dock. Igår var det bara att leta fram sina regnbyxor o regnskydd till vagnen, idag fick man plocka av plagg efter plagg på prommisen men solhatten fick va på. Pjuh! Varmt o härligt :D


Igår 

idag

Jag o Lejah åkte ut till mamma o pappa o hängde :)

Skönt med kortbyxor idag
Somna lite här ^^
Morbror Razmus
Han e så duktig på o spela! Lejah bara satt o tittade!
Så hälsade vi på Auu, min gamla katt <3

Ikväll var vädret liks härligt så efter vi lagt lilltjejen, åt vi ute och satt sedan och läste o myste :D välkommen underbara årstid :D

Måste dock tillägga att jag kom ut på min planerade löprunda ;) kl 22. Visserligen springer jag bara 3 km men ändå. Fick klartecken på efterkontrollen för 2 v sen att de va ok. Hon tyckte jag skulle börja med 3km. Men nu när jag gjort det i 2v tänker jag öka. Antingen 4km eller gå direkt på mina vanliga 5km, nästa v, vi får se.


I övrigt bra träningsvecka: 
Mån: cirkelfys
Tis: löptur 
Ons: Tabata-gym
Tors: löptur 


Onsdagsgym tabata

Lite bilder på Lillfisen från veckan <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits