Brahelg!

Vilken toppenhelg vi 


I fredags var jag o Lejah o hälsade på, på mitt jobb! 

Hon fick jättefina kläder <3

Sedan kom Danne o Linda på kvällen för middag o kortspel :D

I lördags åkte vi på utflykt o införskaffade en studentpresent :)


Och åt räksmörgås till lunch :) mums!

På kvällen kom min mamma o passade Lejah efter att vi lagt henne så jag o Fredrik kunde gå ut o äta! :)

Första ggn vi hade barnvakt, även om Lejah sov hela tiden.


Vi gick till pinchos 

Idag har söndagen som vanligt o som sig bör inneburit städdag!


Sedan tig vi prommis på en mil.

Veckohandlat.

Myst.

O avslutade Lejahs vakentid med första smakportionen. Hon e 4 månader idag. Hon fick morotspuré och det gick jättebra :)

Skillnad på lilltjejen!


1,2,3 o 4 mån<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits