Tiden springer iväg!

Herregud vad fort det går! Hänger inte med!


Nu har det gått 3 v sen jag skev nåt :p

Dåligt om man ska ha det här lite som en dagbok (allmän) :)

Vi har varit på babysim o fått med mamma så vi hae kunnat ta lite kort :)

Efter simmet skulle vi åka o handla men tog en fika innan. Pappa hörde att Lejah var med o kom efter jobbet till oss istället för att åka hem. Han ville träffa lilltjejen<3 o ingen blir gladare än Lejah :D

Så hade vi Danne o Linda o prickis ;) på middag på kvällen :)

Sen var det midsommar! Vi åt lunch hos Danne o Linda, på landet

Sen åkte vi vidare till Chris o Erkki, där vi skulle va på kvällen :)


Där blev det, traditionsenligt, lekar 

På midsommardagen är det tradition i min familj att åka till grundby limpa


Sen åkte vi hem till kjula o Lejah fick bubbla lite :D 

Läggdags 

Några av alla bilder som tas på lilltjejen 


I veckan som kom där var jag duktig sprang i "lilla" vilstabacken med några kompisar.

4x4 bra jobbat av oss!

Jag gjorde det för äppelpajen ;p

Det va ca 1,5 v det :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits