Whooooaaaatthh?!

Fredagdag, prommis till coop, inhandling av semlor o ingredienser till varm choklad, sen intag :)

Fredagkväll, middag, På Spåret och spelkväll hos Annie o strengbhom tsm med Anna o Eric o Clas o Sofia

As always mkt skratt :D

Lördag, shopping i vås på dagen o chill för mig hemma på kvällen. Fredrik hade grabbgäng :)

Söndag.. omg!

Först brunch på elite! <3

O sen totalt chockad av ett stort o högljutt "surprise"!!! När vi kom hem!

Babyshower
! <3 såå otroligt gulligt o fint o fantastiskt fixat av mina älskade vänner! Nästan alla var här!

:D

Fredrik hade alltså "lurat" ut mig så de kunde fixa. Viken lyx för mig att få både en lyxfrulle och en babyshower ;)

Söndagens magstatus, nu kan jag typ ställa saker på den^^ Hahaha


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits