Ladda batterierna - helg

I fredags var jag o Fredrik ute o åt på Gränden, för att passa på ;)

Så himla mysigt <3 :D

Vi tog fördrink. Min bestod av en alkoholfri pina colada (min favorit)
Förrätt varmrätt efterrätt
Och "efterfrink"
;)

Mkt bra kväll!

I lördags gav dock Pyris o en skrämsel.

Det var så himla lugnt i magen, Fredrik hittade inte hjärtljuden när han skulle lyssna o sen när jag blödde yttepytte litegrann blev vi så oroliga så vi ringde förlossningen för att få komma o kolla att allt var bra.

Lättnaden när de hittade hjärtljuden direkt var så stor att jag blev helt tårögd. Åhh va skönt!

Sen kom Danne o Linda o fikade :)

Och sedan städade vi o fixade hemma o så kom mamma o pappa o razmus o småttingarna på middag o tv-spelkväll :)

Hemmagjord pizza gick hem hos dom små (och dom stora) :D
Väldigt lyckat o trevligt!

I sön fick vi hjälp av pappa med bilen. Jag var helt slut efter en intensiv helg o låg mest i soffan hela söndagen kändes det som ;)

Älskar tulpaner!! De orangea har vi köpt själva o de rosa fick vi av MoP


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits