Åh hemmalördag ihop <3

Så det föll sig så vi fick en ledig mysig lördag ihop bara vi! Åhh:D

Vi gick ner på stan. Planen var att gå ner och fika o sen ta bussen hem.

Mitt favvofika på stan! Seeemlor!

Efter vi fikat o vart i nån affär så kände jag att jag orkade gå hem oxå! Mkt stolt över mig sj! Är fasen i 9:e månaden :p

Kommer säkert få sota för det imorgon men what the heck ;)

Sedan åkte vi o handlade för att göra en mysmiddag

Fredrik hade komponerat (i huvet) en riiktigt god middag. Kött, friterad lök, hemmagjord rödvinsås, ugnsbakade tomater, vodkamarinerad lingon(väldigt lite vodka :p) och palsternackspuré.. huur gott!?!?!?

Det var fantastiskt gott, men jag längtar verkligen till jag kan äta kött som nästan kan gå av tallriken själv och dricka ett glas rött till :)

Sen spelade vi spel.. fast vi kom fram till att vi ju faktiskt inte tycker det här spelet är roligt :p så vi kommer nog skänka det till bättre behövande :)

Åt efterrätt istället.

Jag håller fortfarande på o exprimenterar med creme brulée.

Dagens ser fin ut

Men! Tyvärr så blev den inte som jag vill ha den. Smakade lite för mkt ägg o för lite vanilj, var lite för hård och hade ett liite för tunt sockerlager.. mensom sagt, den ser nog finast ut hittils ;) alltid nåt.

Sen hamnade vi här

<3 <3 <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits