Lilla prinsessan

Nu är det officiellt då ;) i februari kommer med största sannolikhet en liten prinsessa och vi kommer gå från att vara två i vår lilla familj till tre <3

Eftersom det tog lite tid för oss fick vi hjälp o här har vi allra första kortet på lilla Pyris! Som en lite 5-dagars odlad blastocyst. O vi på väg upp!

Försök 1.2 :))

Sen fick vi ju vänta o vänta.. Jag trodde jag hade början till mitt månatliga men vi hade testtid på onsdagen o på lördagen skulle vi ha yngves på middag så jag tog ett test för o se om jag kunde dricka vin :)

Förvåningen o lyckan när jag såg plusset!! <3 <3 <3

Gick ut till Fredrik o sa jag vet inte hundra ggr innan jag började studsa runt i huset Hahaha :D

På söndagen testa vi igen med veckotest

Very happy! :D

Vi tog sedan testet vi skulle ta som vi fick med hem på onsdagar o visst visade det två streck! 3 tester nu.. Då fick man tro på det ordentligt!

Sen började väntan o oron för att det skulle hålla sig kvar därinne

I v.9 fick vi komma på ett tidigt ultraljud

Pyr hade svans ^^ Hahaha

Lyckan att få se ett litet liv och att hjärtat slog som det skulle var fantastisk. Jag grät :p

Här var Pyris 2 cm

I fredags var vi på det första rutin ultraljudet.

Allt var bra och hjärtat slog som det skulle o lilla tjejen följde kurvan o allt var bra! Kändes helt fantastiskt!!

Sista bilden håller pyr sin lilla hand om sin lilla stortå <3

En 17,2 cm lång litet pyre.

Skillnaden mellan första veckobilden och den senaste från i söndags ;)

Det har ändå hänt lite :))

Vi är nu i vecka 19.

Helt fantastiskt! Vi är så lyckliga.

Snart halvvägs! <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits