Hot mama o spakväll bl.a

^^

I fredags var det aw med jobbet, ganska mkt folk som va med, kul! :D

O varför ska man bli så tråkig bara för att man e lite rund? Jag körde hot mama-stilen ;) Hahaha

Riktigt rosa-lila läppstift. Lets party :)

Trevlig kväll som avslutades lagom vid 22-tiden. Körde hem Erik o kom efter det på att jag tagit springnota på maten :O

Haha jag ringde Fredrik på jobbet o de va kvar i närheten så jag swischade honom o han fixade. Problem solved ;)

Dagens bästa: uppvaknandet till den här frukosten <3 fattiga riddare. Sånna sjuka pluspoäng älskling :)

Sen på lördagen var det kaoz :p jag åkte runt halva stan o shoppade grejer o så inför min spakväll på kvällen.

Sen skulle det fixas hemma, städa, fixa fruktfat, smoothies osv :)

Sen kom mina nattgäster :) Bella o Sara o Linda. Plus Thilda :) vi skulle äta middag ihop

Skönsång när jag öppnade dörren ;)

Sen dök Emelie upp i kvällens helt klart finaste outfit <3 :D

O så resten av tjejerna förutom Marie som kom lite senare :)

När vi hade fått på oss allt så var det dags för nåt som jag egentligen tycker e lite larvigt ;) Mindfulness ;)

Sedan var det dags för kvällens första spagrej, peel off-mask.

Tjejerna tyckte det gjorde ont o dra av dem o va lite "girly" tycker jag ;) shape up, så farligt var det inte ;p haha

Sedan "kokade vi ihop" en por-rengöring av bakpulver o citron

Sen avslutade vi med att göra ansiktsmasker. En jordgubbsmask för fet hy och en bananmask för torr hy.

Även om det blev en tidig kväll så var det ganska skönt för det här preggot va lite trött i huvet ;p
En sista bild på preggot 1 & 2 :)

Idag sov vi till 9, fast egentligen var ju klockan 10. Lyx med klockändring ;)

Våra gäster hade redan ätit frukost när vi kom upp men vi chillade lite ändå innan de begav sig :)

Och jag o Fredrik tog en prommis innan vi fixa lite i trädgården..

För att sedan åka på all u can eat-cake ;)

Först smörgåstårta. Jättegooda verkligen!!

Jag tog 2 halvstora bitar medans Fredrik tog 3 tallrikar ^^

Sen dags för efterrättsbordet. Ser inte mkt ut för det var lite urplockar när jag tog kort. Men de var jättebra!

Om Fredrik tog mkt smörgåstårta så tog jag desto mer efterrätt ;)

Men jag orkade långt ifrån allt ;)
Det här lämnades :p

Man kan inte va nåt annat än nöjd med den här helgen även om det här känns fruktansvärt skööönt just nu ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits