2 trevliga middagar! :D

Som vanligt händer det mest på helgerna ;) sånt e livet :p

Igår var vi på dem 4:de och avslutande halv 8 hos mig-middagen hos Sofia!

Väldigt trevlig kväll! :D

Först lite bubbel, och sedan startade vi middagen med en räkcoctail med asiatiskt touch!

Den fina menyn!

Sedan blev det, som menyn säger, Boeuf Bourguignon och sedan cheesecake!

Sedan delade vi ut poäng och Sofia stod som segrare! :)

Mkt väl förtjänat! :)

Jättetrevlig kväll som av naturliga skäl (fredag) blev senare än tidigare. Kl 00.00-isch rörde vi oss hemmåt o jag hämtade upp Fredrik, som hängt m grabbarna på stan, och så skjutsade vi hem Chris:)

Idag har vi stått för middagen!

Vi hade bjudit hem Anna o Eric och Hanna o Marcus :)

Så hela dagen har gått åt till o fixa o städa o laga mat, typ :p

Jag e jättenöjd med min dukning! Jag tycker den blev fin! :D

Till förrätt bjöd vi på toast Skagen, very Classic men såååå gott! Fredrikgjorde egen mayo, riktiga pluspoäng på den!
Och den va faktiskt en av de godaste jag smakat! :)

Sen blev det guiness-gryta!

Efter detta var vi rätt mätta och satte oss o spelade lite spel i vardagsrummet

Innan det var dags för efterrätten, creme brulée

Vi blev sittandes i köket till 00:30 innan vi blev för trötta! Vääldigt trevligt! :D :D

Då nu är det dags att släcka lampan o kryps ner :)

Godnatt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits