Är det första advent snart lr?

I går kväll gjorde vi årets ljusstakar!

De blev jättefina :D

Självklart med julgodsaker och julmusik!

De blev jättefina båda 2!

Jag o Fredrik har säkert 70 bilder då antingen han gör grimaser eller där jag ser ut som en elefant på bilden ^^ Hahaha därav min skeptiska min på kortet nedan Hahaha men vad gör det om 100 år ;)

Inte konstigt jag är stor jag är ju i 7:e månaden :p

Efteråt spelade vi spel :)

I förrgår hängde vi oxå med friends :p

Vi hämtade mat från BKE efter träning o åkte hem tillnamns o Eric o spelade Alfapet

Oxå en trevlig kväll! Speciellt som
Jag sopade banan med resten o kammade hem vinsten ;)


Kommentarer:
Postat av: Marie

Du är fin kompis inte stor!

2016-11-20 @ 06:25:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits