Välbehövlig alonetime

I fredags var det party i Norrtälje! Matildas 18 års fest. 

Innan dess åt vi lunch på matmarknaden på stan. Jag o Emil hade Fredagslunch i vanlig ordning och Fredrik ville krascha :))





Men partyt då:
Så himla roligt, sjukt lyckat och trevligt! Jag dansade fram till 23:30 när Fredrik fick "dra" mig av dansgolvet så vi kunde åka hemmåt.. Fredrik skulle på svensexa i lördags så vi kunde inte sova över i tälje.

Vår familjelåt, Norrtäljelåten <3 alla sjunger med så högt de kan o de som inte vart med förut tittar på oss, ser ut som fågelholkar och filmar ^^ haha 








Kvällens outfit, I'm very happy with it. En kompis till Matilda sa att det var den coolaste hon sett.. Joråsåatte, min klädstil imponerar på 18-åringar.. Man kan väl säga att jag Even riktig ungdom still då ;) Hahaha 



Happy!


Somnade 2:30.. 

Fredrik väckte mig 7:10 så jag kunde köra honom till grabbarnas uppsamlingsplats. *gäsp*

Hem, åt frukost, försökte somna om, tog tid, somnade äntligen om men hann bara sova 30 min innan jag behövde upp för att packa o dra på boxningen på Nova.

Sen till mormor o fika o en sväng till kjula..

Sen hem o bara få ha en kväll själv!! Underbaaart!! Som jag längtat!! 

Moffande godsaker som om det inte fanns någon morgondag ;)

:)

Idag har det vart en vanlig söndag sånär som på att jag fick hem Fredrik igen, mysigt!! :D

Sen har jag städat o tvättat., Fredrik var trött :p o så har vi handlat.


Tomorrow vecka igen! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits