Så hamna vi i Gbg

Japp.. Jag trodde nog att jag skulle hamna här den här helgen.. Fredrik var mer svårövertalad men vi lyckades ;)

Vi hade en så trevlig resa ner!! Gick fort o i musikens tecken!


Framme hos Micke 





Blir tidig kväll ikväll så vi orkar m barrunda imorgon :D

Annars har veckan gått fort..

Mkt på jobbet, men dessutom lite annorlunda roliga saker wich is fun! 

Första sw-passet på Nova i tisdag.. Fuck me- det e jobbigt, o annorlunda ;

Håret på ända o alla andra jäkla håll o såklart mötte jag nån jag kände på coop.. Som jag inte sett på 5 år.. - jo men jag ser ut som en mupp numera.. Min nya stil..! awkward :p men å andra sidan, vem bryr sig! ;)

Fint

Ons: yngves yngel!! Woop woop :D

Vi gästspelade på vår gamla hemarena royal oak. Gick ok. 3:dje plats!

Over and out för arbetsveckan :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits