Helgen <3

En toppenhelg till ända.. :) jag har hunnit med sjuukt mkt.. Men sen kom jag i säng 3 i fredags natt o 4 igår natt. :p

Ok, here it goes :)

Fredag: 

Efter jobbet träffades jag, Erik, Sandra o Sebbe och gick på Emil match.

Perfect pic

Unperfect pic ^^


Den största delen av publiken satt på fel
Sida.. Inklusive vi ;) Hahaha 












Sedan gick vi ner på stan, vi lyckades lura med oss Sandra fast hon inte skulle följa med egentligen :)





Hahaha you should've been there to understand! Hahaha :p








Blev lämnad ensam :p



Fredrik o Danne kom ner :D

Fredrik fotobombaren






Utan förväntningar slutade kvällen kl 1! ;) woop woop 

Somnade 3, vaknade 7:30.. Fruhippa i Åkersberga kl 10:45 lördag morgon 

Tur att det var en så himla kul grej "that went down" :D







Obligatorisk bilsång på högsta volym i partybilen! ;)














Partybilen rullar vidare ner på stan, vi tyckte helt klart att vi var bästa bilen ;)






Mysigt resturang!





Minnen lästes hela dagen och mitt minne med Bella var: "när vi körde så vårdslöst ;) så vi blev stoppade av en polispiket o jag var tvungen att filma o ta kort o inte kunde sluta skratta trots att Sara(som körde) blev tokig på oss" ^^ Hahaha 










Så himla mysigt o lyckat heela dagen! <3

Jag körde hem Linda o Thilda o åkte sedan ut till vallby där Fredrik o Danne var på Annies o strengbhoms Valborgsfest.

Kom efter 00 o vi råkade vi kvar till 2:45 för det var så himla trevligt! :D


Haha snyggt hemsläp ;)



Intensiv dag efter ca 4.5 timmes sömn.. Höll igång mellan 7:30 på morgonen till att släcka lampan 4:00 i natt ZZzzzZZzz
Men värt!

O idag.. MIN ÄLSKADE (rutin)SÖNDAG!

De senaste 2 v har jag inte kunnat haft min söndag så som jag vill med städ o tvätt osv men idag.. Äntligen ;)

Fredrik byggde till en del till altanen o klippte gräs o fixade. 

Jag tvättade, städade hela huset, bytte sängkläder samt bytte gardiner o lite ljushållare o lampa i 2 rum :D

Före:

Efter:



Och

Före:

Och efter:







Jag e jättenöjd!! :D

Fantastiskt helg! <3 <3<3 det är människorna som gör det!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits