Grillkväll m ynglen

I fredags hade vi ynglen här! Jag råkade spontaninbjuda dom förra veckan :p

Årets första altanhäng! 


But first things first.. Vår lunch:



Sen prepp för middag:



Gästerna kom o gick direkt ut i trädgården o spelade möllkki så jag fick fixa sallad o så ;)




Men först, alla gäster cyklade, duktiga! ;)









Eric blev väldigt förtjust i våran gunga ^^ haha

Happy gang! :D




Jag tog hand om disk, alla andra spela möllkki. Inte mitt favvo som man kanske kan förstå.. Har dock aldrig spelat :p

Sen hade Carro m sig tårta för hon fyllde så vi pimpade den och plockade fram lite champagne för att fira! :D 

Men marschallerna funkade inte :( så vi bytte till vanligs ljus istället :)








Skönsång ;)











Fredrik o Eric visar sina yogaskills



Bara såå trevligt!

I slutet av kvällen kommer alla selfies ;)









Fantastisk kväll, and we're left with the cleaning ;)

Man har alltid en toppenkväll me ynglen!
<3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits