Den vanliga helguppdateringen

Hahaha ;)

Har haft en fantastiskt helg :D

I fredags skulle jag o Fredrik gå på bio men när vi ätit middag och druckit ett glas vin o satt o pratade vid köksbordet så kände ingen av oss att vi ville åka hemifrån :p så då fanns det ingen anledning att göra det!


Så vi borstade av bord, stolar och dynor från pollenlagret (måste va jobbigt o va pollenallergiker nu :S)

O sen chillade vi o pratade företagsidéer ;)



Sen spåra Fredrik ^^ haha

Timmarna gick o äntligen fick jag använda min lampa <3.. De e de små sakerna som gör det!

Hur mysigt?

Älskar min hänggunga oxå!

Fastande i den en stund o lyssnade på regnet 



Till slut tvingade Fredrik in mig i huset 23-23:30-isch.

Vi spelade lite spel i fåtöljerna :)



Det va fredagen det.. Mysigt!!

I lördags började jag dagen med ett träningspass, boxning kl 10! :D kul, bra pass!

Sen åkte jag till jobbet för att jobba lite extra. Det behövdes då vi låg lite efter

Fredrik kom förbi med fika til mig, <3

Sedan hem o göra sig i ordning för Annas 30-års middag :D

Chris kom förbi o vi drack lite bubbel innan vi gav oss ner mot stan









Förrätt

Paket till Anna från oss 




Gott!! Men.. Vem flyttade på mitt blåbär? :O alla andras låg i mitten av rutorna ^^



Sen gick jag Chris, Sofia o Sabina o mötte upp Fredrik o de han hängde me! De andra dansade ;)

Hahaha


These two likes eachother 

O precis som förra helgen byggdes det glastorn :p



När du ska gå o lägga dig kl 3:40 o solen e på väg upp ;p



I söndags var det en vanlig söndag igen! woop woop, äntligen! :D

Tvätta, städa, byta sängkläder, handla.

Va ut till kjula en snabbis dock för att kolla UPY:s däck

Älskar när rapsen blommar!






:))



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits