Yngves losers

?

Nytt uttryck? ^^ :P Hahaha 

Ikväll var det dags! Yngves yngel 1 och 2 gjorde riktig premiär på pitchers. Vårt nya hak istället för royal. Roligare frågor på pitchers och på svenska :)

Mitt lag bestod av: Anna, Eric och Yngve.

Yngves yngel 1 bestod av: Fredrik, Micke, Carro och vår nyaste medlem Emelie. 

Vi krossa ;)

1:orna kom 10:a. Och vi kom4:a!! ;D

Så nästa gång kan vi ju kalla dom yngves losers! ;) närå. Nästa gång är det nya lag.

Vi blev dock superbesvikna på maten. Vi fick vänta 45 min o när maten kom så var både min o Erics hamburgerbröd kalla och hamburgaren knappt ljum. Dåligt!! Vi fick dock betala lite mindre, vilket knte var mer än rätt!

Nästa gång äter vi nån annanstans innan!!




Boys 

And girls 




Myspys hemma <3



Så somna han när jag låg o pillade han i håret ;)

Sötnos!

God natt för ikväll!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits