Skjut mig

Varför tror jag att jag hinner allt jämt? Jag blir så trött på mig själv..

Idag, stressat hem efter jobb, skyndat till träning, kört 2 pass, åka o handla, hem, laga mat, baka(min fikavecka) o jag väljer att baka nåt som ska stå i ugnen 1,5 h.. Började kl 21:40.. Inser att jag glömt köpa en viktig ingrediens, åker till Ica maxi som stänger 23, bakar klart, in i ugnen, badar för att jag ska tvätta håret o ha i inpackning,blir klar, kakan e lite för mörk FML men vad ska man gö.. Ska kolla om vi har marsansås, häller ut sesamfrön i hela skafferiet och på golvet.

Nu e kl 00:40 och imorgon ringer kl
05:10.. Fantastiskt.. 

I'm an idiot!

Så här såg köket ut under kaos bakning

Over and out :/


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits