Sista 30-årsfirandet

Igår var nog sista gången jag firade 30 år ;)

finaste Emelie kom och plockade upp mig kl 11 o så åkte vi mot hemlig destination. 


Den visade sig vara relaxen på kokpunkten i Västerås  😃👍🏻


En del bilder kan va Emelies ;)























Och vi gjorde den, båda 2, ishockey alltså! 😛




Och Emelie, haha roliga bilder ^^



Sen var det dags att tacks för oss :D

Sen åkte vi förbi Ikea. Åt lite o shoppade doftljus haha.

Sen släppte Emelie av mig hemma så jag fick vila lite ;) lyckades faktiskt somna.

Sen var det bara att göra sig iordning för round 2.

Ögonsmink on fleek :D glitter o glamour 




Sen cyklade jag hem till Emelie 

Var vi myste, pratade o kollade på Melodifestivalen 






O kul hade vi ^^



Sen kom vi net på stan, mkt senare än planerat. Ingen serverade mat typ.. Så vår middag blev nachos på o'learys.. :p






Sen gick vi vidare till grappa 



Sen var det sliirigt, på väg till
Biff för utgång



Toalett"wefie"

Runt om fötterna



Gårdagens "kompisar"^^


Hemma. Runt 3-isch.. Gammal? Jag? ALDRIG! ;D

Tack för en toppendag o kväll älskling! ❤️

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits