Prommis o ridning

Igår var jag ute i kjula o promenerade med min pappa! :D det var mysigt! Jag känner att det är alldeles för sällan bara jag o pappa umgås så det här kändes som ett mkt bra sätt :))

Jag tror pappa tyckte det var riktigt trevligt oxå!

Vi tog mes Burre ut!

<3





Sedan svidade jag om och tog mig en ridtur på Ofelia! :D 

Hon ser smutsigt ut fast det är hon inte! Hon e ren :p jag borstade henne en evighet för att bli av med all intorkad lera :p

Haha

Mycket poser ;)


 
Felis har dålig kondis så vi var ute o pyste lite. Travade och galloperade väldigt lite utan skrittade mest över stock o sten i skogen.

Dock så hann hon med att ta ett skutt 2 m in i skogen från vägen pga en fågel som flög upp rätt framför oss, blivit superrädd för en öppen grind vi skulle gå igenom samt sen,när vi kom tillbaka hem på gården, vara heeelt chill när en fasan fladdrar upp mitt framför oss och får för sig att göra konstiga läten och flyga upp över maskinhallen... (Du e inte gjord för att flyga kompis)

Utveckling iaf på den felis! ;)

Det var mysigare att tillbringa söndagen på det här sättet istället för planerade städ,tränings,tvättnings-dagen. ;)

Avslutning på söndagar som vanligt med all you can eat- chips, choklad glass i soffan :D Hahaha 





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits