Det blir 3200kr tack, ha en trevlig helg!

The ironi i att åka fast för fortkörning.. 

136 på 110-väg.. :S inte smart..

Fredriks kommentar när jag ringde: -ja men du kör ju rätt fort..

Tack.. Verkiiigen..!

Men ikväll firar vi att jag inte körde 4km till för fort.. Då hade det vart bye bye drivers licens! :s

*glad över små saker i livet* 



Chocken när den svarta passaten som precis kört upp i rumpan på din bil börjar blinka rött o blått i grillen och sedan drar på full-on blåljus så gott det går på en civilbil.
 
En reflektion jag gjorde var att minst 2 pers i motsatt riktning tutar när de åker förbi. Gör man det? Som en sorts "haha" typ lr? :o *förvånad*

Polisens första ord: du behöver inte vars orolig, du kommer inte bli av med körkortet...

Its a first for everything o jag var inte kaxig idag!

Jag som gillar att köra bil..
Tack för att ni gjorde bilkörning liite tråkigare.
:p

Over and out!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits