Ups and downs

Den här veckan var knas. 

Lite tråkiga nyheter för mig men Samtidigt en "spark i runpan" och det kommer inte bli så dumt. Det löser sig ;)

Igår var det dåligt.. Ösregn när jag skulle hem. Blev erbjuden skjuts men hag fattade inte att Erik även erbjöd sig att hämta upp mig imorse så de hadevinte gjort nåt om jag haft cykeln kvar på jobbet..
:p

Dränkt katt




Huuva ^^

Dessutom upptäckte jag att kylskåpsdörren stått öppen hela dagen :/ one of thoose days :p

Anyways idag var en bättre dag :)

Eftersom inte alla kunde åka hem o se Sverige-Italien så ordnade vi kvarvarande det bra för oss på jobbet ;)




Ikväll sen åkte jag hem till Emelie




Kvällens plan var att gå o kolla på Emil och citys match på Tunavallen.

Förväntansfulla o glada ;)



Kramkalas efter ett! av Emils mål! :)


MÅL!! Emil!

Totalt slutade matchen 3-1 till city, Emil gjorde hattrick!! Kul match o kolla på :D

Vi gick sedan till Tingsgården och firade en lyckade Fotbollskväll efter en mindre lyckad fotbollseftermiddag för Sverige :)



<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits