En mysig helg

Helgen bjöd på mycket mys o trevligheter o hemligheter ^^ haha

I fredags var det bara chill o hemmamys ;) som vanligt riktigt välbehövligt <3

I lördags uträttades det ärenden och shoppades lite.

Det viktigaste ärendet som vi gjorde var inhandlingen av en ny toasits hahahaha vi hade en så dålig en på gästtoaletten, som man i stort sätt ramlade av.. Eller, hela sitsen ramlade av när man använde den. Men inte nu längre! Det har varit ett stående skämt så nu kunde jag informera våra middagsgäster att den nya toalettsitsen får "5 toalettborstar av 5 möjliga" ;D hahahaha 

Och som sagt på kvällen fick vi gäster. Vi bjöd egentligen hem ett par men så frågade ett annat par vad vi gjorde på lördagen o sen ett 3:dje :p så det blev fullt hus här ;)

Pre-guests ;)







Annie frös lite så hon fick låna min ena sparkdräkt ^^ 

Våra "ursprungsgäster" :D Hahaha






Möllkki-pinnen försvann in till grannarna 







Kvällen efterrätt. Jag gjorde det väldigt enkelt för mig ;) s'mores











 
Väldigt uppskattat!











Idag vaknade vi båda skapligt och efter frukost ute på altanen så intog jag hänggungan och Fredrik plockade fram hängmattan. Så hängde vi så o läste :)



Hahaha Fredriks stil ^^



Sen tog jag med Fredrik på hemlig utflykt till hornuddens cafe. 





Ännu en trevlig helg.. Fast denna e ju inte slut än!! Woop woop 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits