Sommarveckor är som semester hela sommaren

Man har inte semester men andra har o känslan finns där ;)

Igår kväll var vi hemma hos Chris o Erkki på grillhäng












Tjejligan

O grabbligan :)



En nyfiken älg kom förbi 



Bra kväll!! :D

Men jag var pissråttan som sa att vi var tvungna att åka hem kl 22 för jag skulle upp o jobba idag. Fredrik skulle jobba hemma o alla andra har semester! (Synd om oss)

Så idag tog jag beslutet imorse när jag kom till jobbet, att det var värt en extra semesterdag att va ledig imorgon! :D

Vår ( min, Erik o Emils) sedvanliga Fredagslunch blev en "avskedslunch" ^^ för mig (o Erik som går imorgon) på en torsdag istället :D bjöd med Fredrik ut! :)

Vi åkte till marys. Vilken toppenmat! Grymt good! <3 rekomenderas verkligen.  O gulliga Annie hade fixat förbeställningar åt oss så det var klart när vi kom ut. Gulle!!
Erik ser glad ut ^^ haha 


Sedan gick jag från jobbet vid 14! Tusen tack till mina kollegor som lät mig sluta tidigare :D

Hemma! Seeemesteeeer :D woop woop


Ikväll var det dags för en grillkväll till :D
Vi var bjudna till Hanna o Marcus och Anna och Eric likaså.

Det bjöds på Goda hamburgare och fantastiskt dessert!!




Ytterligare en jättetrevlig kväll! :D

Och ikväll var Fredrik pissråttan ;) haha om än en bättre än mig. Vid 23:30 kastade han in handduken o sa att det var dags att åka hem. Han ska ju jobba imorgon.. Jag.. Jag ska ligga vid poolen hos mamma o pappa ;D



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits