Jul o allt det där

Den 22:a

Inledde julandet med o träna lite på förhand ;)

Känner mig duktig som fortfarande håller i :)

Bilden nedan är v.33

Mitt pass. Man kör 45 sek, vilar 15 mellan övningarna o kör 3 varv. Effektiv träning 30 min

Min nya fina tröja från Nova mma :D

Sedan var det paketinslagning som stod på schemat, o lite dan före dan för dopparedagen-mys <3

Enda bilden jag tog på Fredrik o han blundar, typiskt

23:e åkte vi upp till Norrtälje. Lilla jul skulle i år firas hos Mia med Ulla Tom o isabell och Theo o Emma

Först frulle :)
bingolotto. Vi vann inget :/
paketutdelning
Chokladfontän med tillbehör till efterrätt ;)

Vi avslutade med att spela spel. Jättemysig kväll! :)

Julafton tillbringade vi hos Thomas och Agneta i år

Fantastiskt fint pepparkakshuS
ulla får sitt paket från oss
julsminkning.. syns knappt :p

Ytterligare en väldigt mysig dag! :)

Juldagen åkte vi hemåt och tillbringade kvällen med att gå på bio. Pyris bråkade rejält i magen :p

Verkar gilla starka ljud! :)

Annandag jul startade vi dagen med pannkakor (igen).. finns en viss risk att nyår imorgon kommer startas på samma sätt ;)

Sedan till kjula o mamma o pappa för julafton nr3! Mammas fina tomteluvor!
Mormor o sune
Fredrik o Emma
Cilla öppnar vårt paket
Frostskor!
Mamma o pappa fick i julklapp att gå o se cats med mig o Fredrik nästa oktober :D
Och mormor en pyjamas (jag köpte en likadan till mig :p)
Pyris fick en present av mamma o pappa :)
Sedan julklappsspel! :D
Fredde vill inte va med på kort :p

Även denna julafton var väldigt lyckas och vi är nöjda med årets 3 julaftnar :D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits