Glöggkväll 2016

I fredags hade vi våran årliga glöggkväll.

Jättemysigt! Jag tror årets glöggkväll faktiskt var den bästa hittils! :D

Vi har ju hållt på ett par år nu.

Jag hade iaf hållit på o bakat i 2 dagar!

Till o med ett pepparkakshus :o som är sjukt fult Hahaha

Vi myste till det ordentligt med ljus o mysigheter

Fixade fram allt

Danne o Linda kom lite tidigare så vi tog kort innan :)

Sedan började det anlända folk :D

Knäckbilden kom med igen o jag orkar inte ta bort den :p haha

När alla dykt upp var det dags för lekar!

Jag berättade om lagen o Fredrik informerade lite om lekar.

Sedan delade vi upp oss o Fredrik körde legobygge o jag körde skolek.

När några lekte minglade andra :)

Piprensarna tillhörde leken "politiker" som pågick parallellt med dom andra lekarna. Deltagarna fick inte svara ja o nej till personer i andra lag. Då
Blev de av med en piprensare haha

Den 3:dje leken var fantastiskt rolig att kolla på. Bondgården. Här skulle det letas djur o råma o gnägga och bräka haha ^^ fantastiskt!

Sen var det dags för leken snattra där ett ord skulle bytas ut mot snattra o de andra skulle ställa frågor för att komma framtill ordet :)

Fredrik gav instruktioner till, personen som valde ord, i enrum innan utfrågningen började.

Sedan var det dags för avslutande frågesport.

Jag o Hanna jämförde mage :) lite skillnad ;) men Hanna är ju ett par veckor före mig. Hon är beräknad 2/1 o jag 11/2 :)

Efter att vi lekt klart så hängde folk kvar o vid 1-tiden började jag stöds lite för att de kvarvarande skulle fatta att "preggot e trött" hahahaha

Men när alla gått o jag plockat bort det mesta så kände jag att en cheeseburgare o en cola hade vart gott :p så då tog jag o Fredrik med våra nattgäster( - Linda) o åkte tillmcdonalds

Bra kväll helt klart! :D

Happy
Happy :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits