Datenight/day

Igår var det dags för Fredriks present som hanfick av mig när vi firade 10 år i september.

Vi var på hockey på hovet o såg Djurgården-Leksand.

Det var sjukt mkt folk. Utsålt och Publikrekord 8100 så det var kul!

Tyvärr finns det alltid idioter o i det här fallet ganska många medelålders svenska män. Så som de beter sig på en match.. tragiskt. Än mer tragiskt o inte kunna stå ordentligt för man e så full o kommer i mitt i halvleken men ändå så ska man bry sig extremt vid tex varje domslut .. många har säkert aldrig ens stått på ett par skridskor. Som sagt tragiskt!

Men annars var det bra! :D kul o se o insupa atmosfären, o djurgårdensklacken var ju outtröttlig! Helt galet!!

Fast jag höll ju på Leksand o det var ju tråkigt att de förlorade, Fredrik var desto gladare ;)

Efter matchen åkte vi in mot centrum. Jag hade kollat upp ett parkeringshus odet fick smidigt o hitta, hade platser o tog dessutom 50kr för en helkväll. Låg 5 min prommis från min utvalda restaurang! Tiptop!

Vi var lite tidiga så vi gick förbi monks på Sveavägen först.

Sedan till restaurangen Aqui tapas bar jag bokat bord på!

Maten var toppen o allt var jättebra o mysigt! Vi var mkt nöjda. :)

Sedan körde vi hemåt i snöovädret vi en 22:15-isch. Hemma innan 00.00

Mkt bra dag! :D <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits