Halv 8 hos mig

Ikväll hade jag Anna, Chris och Sofia över på 3-rätters. Halv 8 hos mig tema, 1:a av 4.
Min idé så jag fick starta ;)

Jättemysigt, jättekul o trevligt! :D


Till fördrink: Cosmopolitan Baby (alkoholfri Cosmo)

Förrätt: Gratinerad Getost (eller fetaost för Sofia), rödbeta,babyspenat, rostade pinjenötter och honung.

Varmrätt: Teriyaki-lax med ris och broccoli och morötter.

Efterrätt: Vit chokladpannacotta med passionsfrukt

Flyttade in matbordet i vardagsrummet så det blev lite uppdelat mellan kök o vardagsrum

Dukning o meny

Mina gäster

Fördrink

Förrätt

Varmrätt

Efterrätt

Såg att Chris blundade på sistabilden efteråt tyvärr :s


Kul kväll! :D på tors är det middag hos Chris :))


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits