Carzy days

Usch det har vart ett par jobbiga dagar nu :/

I onsdags kom jag hem från jobbet, bytte om till träningskläder o skulle precis ta min smoothie innan träningen när jag så det välbekanta lilla flimret framför ögonen. Fan oxå, migrän på ingående.. :((

Hällde i mig smoothies för det är väl bra att få i sig nåt tänkte jag, skickade meddelande till tränaren att jag inte kommer, bytte till mjukiskläder o la mig i soffan o inväntade slutet av flimret o början av huvudvärken.

Tyckte ändå att jag brukar klara av det på en kväll o även om jag har huvudvärk dagen efter kunna hantera det..

Men den här migränen var den värsta hittils. Tog dock bara alvedon i onsdagskväll o torsmorgon, kan va därför.

Men iaf. Torsdag vid lunch pallade jag inte mer, gick hem, däckade i soffan med huvudvärk from hell och illamående. Kunde inte äta, kräktes kl 18 på kvällen, då hade det gått 24 timmar.. :s

Bestämde mig för att va hemma idag.

Som tur är känner jag mig bättre idag. Hade huvudvärk på fm o kände mig lite zombie-aktig in på em men senare kändes det helt ok.

Tur det eftersom vi hade en del o fixa inför kräftskivan imorgon som jag då inte orkat göra överhuvudtaget ons tor.

Hämtat bord o bänkar, kollat vart dekorationer o belysningen skall sitta, handlat, bakat pajer..

O imorgon ska jag jobba innan det kommer folk. Känn ändå bättre att jag var hemma idag o såg till o bli frisk så ingen annan stackare skulle behöva ersätta mig en lördag med kort varsel :)

Men nu e jag trött, o mkt imorgon.

Over and out :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits