Very jolly friday night

Ikväll var det middag och nya bekantskaper!

Fredrik och jag hade bjudit in Basti och Bastis "nya" tjej Amanda och Calle och Calles "halvnya" tjej ;)

Och så gamla Danne o Linda förståss ^^

Vi bjöd på 3-rätters och min förrät bestod av egenfritterde mozzarellasticks, samt lite salsa och tacochips. 

Bilder på fritterandet, tyvärr inga bilder på upplägget på tallriken.

Inte världens vackraste haha men jättegooda! :D

Linda hjälpte mig




Dukning :). Blev nöjd med mina hjärtan för tjejer och skjortor för killar :D




Gästerna anländer 

Eftersom jag inte e klar ;p så går Linda husesynen m nykomlingarna ^^ Hahaha 



Förrätt på tallriken.. Ok .. Kanske smakar godare än det ser ut ;)




Varmrätt: helstekt fläskfilé med potatisgratäng och pepparsås







Ingen kväll är komplett utan Dannes klassiska kamera"leende"



Haha 




Sen hux flux började dom jävlarna sjunga för Fredrik.. Han fyller ju på måndag! Och så kommer Danne med ett stort paket.. I paketet ligger den där jäkla gigantiska enhörningen.. Dom e inte helt frisk i huvet!! ;)













Sedan spel :D






Efterrätt Rocky road cheesecake 




Basti gillade enhörningen oxå! Första ggn ikväll jag fångade honom leende på bild! :p

Även om han e en glad typ :)

Mkt trevlig kväll! Skrattat så jag har ont i käken.

Time to sleep <3



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits