Trött

Kroppen är trött ikväll .. Inte så konstigt ^^
Current mode

Klockan ringde 6.. Atc imorse oxå men med Erik den hör gången.

Ser lätt trött ut ;)


At the gym

Haha glada innan passet, helt slut efter. Trodde jag gjorde ett lite lättare pass.. Fail på den! Mkt ben mkt jobbigt :) haha

Dagen rullade på, bra möte, trevlig lunch, dålig mat ;), trevligt fika o trevlig em 

Hem bytte om, åkte till Nova för 1,5 h träning. Mkt fokus på parträning. Boxning sparkar och brottning m fys. Jätteroligt pass faktiskt! Endorfiner i mängder!

På väg hem


Men nu e jag trött! Så glad att jag duscha o gjorde klart alla bestyr innan jag la mig i soffan haha

Fredrik e inte hemma ikväll men man kan va nog så gullig ändå, <3



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits