Systemträff

Den här veckan har jag vart mer borta från jobbet med arbetsrelaterade saker än på länge.

I tisdags var jag hela dagen i Gävle på
en träff med kollegor som jobbar i samma system som vi.

O igår åkte jag från lunch o resten av dagen på en användarträff. Den var på hemmaplan så det var skönt!

:)

Dessutom fick jag hänga lite med min trevliga kollega från snäs 

Sen blev det middag på stadshotellet :)

Förrätt, fantastiskt god!

O efterrätt 

Maten var fantastiskt! Till varmrätt blev det en perfekt oxfilé. Den var verkligen tillagad perfekt. :)
O sedan fick vi ju chansen att nätverka lite.. Mkt trevligt men vi var ganska städade o avvek vid 21:30-tiden när vissa andra gick vidare .. Men jag skulle ju upp o träna kl 6 imorse o så var det med det ;)


*har träningsverk from hell från benpasset igår morse dock, kill me*

Tror det är min värsta träningsverk jag haft i mitt liv :p



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits