Skön helg

Hur härligt som hellst med en lördag, helt obokad! :))

Frukost, Fredrik lagade French toast :D

Sedan använde vi dagen till saker som "borde få gjorda" som rensa ur skafferiet, rensa ur skåp, måla lister o vanligt söndagsgöra som städa, tvätta och byta sängkläder :p






Jag tog till o med tag i att fixa sladdar så jag kan använda mitt gamla 8-bitars nintendo :D 

Vilket jag gjorde senare på kvällen ;)

Middag






:)

Söndag och frukost i köket :) det var ju soool, vem vill sitta i ett mörkt soffhörn då?


Sedan åkte vi till kista galleria för att äääntligen ge pappa hans fars dags-present ett halvår senare ;)




The gang




















Cool bild, helt utan filter 


Sedan var det sen lunch! Tanken var att äta på o'learys men vi bytte till jensens istället. Blev bättre för småtjejerna :)










All u can eat-icecream va ganska poppis ;)



;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits