Möphippe/chill/träffa mormor/babyshower helg

Det e mycket nu :p

I fredags hade jag o Fredrik en mysig middag! Pretty nice ;)





Middag i 1,5-2 h.. Mera mys o prat o fåtöljerna o sen lite 8-bitars tv-spel som fick avsluta fredagskvällen 

I lördags fick man gå upp tidigt för en
Lördag. Dags för Annas möhippa o samling 8:45

Tema: på spåret :)






Bubbel-brunch hos Anna 



Anna får plocka med alla på tåget i den ordning hon träffat dom!








Dags för bumperball! Hur kul var inte det! :D





Sedan var det dags för en välbehövlig lunch :)



O vidare till Aqua zumba!




Sedan lite fika o mys







Sedan vidare för vin o choklad provning o resten av kvällen :)

















Jättelyckad dag och så mysigt o va med på <3

Idag var jag lite trött , tycker det var förståeligt efter gårdagen!

Men det var bara att pallra sig upp o åka till mormor. Jag hade lovat att färga o fixa hennes ögonbryn inför ögonoperation imorgon :)

Eftersom jag inte vill ha betalt så fick hon betala mig med våfflor ;) Hahaha 






Dagens moffande slutade inte där utan sen åkte jag vidare till Strängnäs och josssns baby-shower som hennes kompis Jessica fixat! :))






Väldigt trevlig helg :))



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits