Det luktar pensionärer?

^^

Hahaha ikväll deltog jag o Fredrik på vårt första styrelsemöte för vår vatten och kabel-tv-förening. 

Min första tanke: det luktar pensionärer!

Sen fortsätter det.. Jag hör en av männen bakom mig informera en annan att han håller o planerar sitt 100-års! Kalas och att han skulle göra en lista så den andra kunde anmäla sig.. Haha jag dör! ;D

Sedan vidare, vid övriga frågor, tar en annan "100-årig tant" över ;) hon har problem med att hon har dålig bild på sin tv o undrar hur hon ska lösa det. Slutar med att ordförande (som för övrig inte verkar helt nöjd med att behöva svara på frågor på sin post, inte bara deklarera dagordning o lyssna på sin egen röst) säger till tanten att han kan komma förbi o titta nån dag.. ^^

Men ja, vi sänkte medelåldern rejält o kommer nog inte lägga om allt i vårt liv för att kunna närvara vid nästa möte :)) Hahaha 

Tidigare idag köpte jag nya lyktor till köket, älskar ljuslyktor! <3 :D






Lite adligt lila, inte helt lätt o se :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits