Whatever makes u happy

Eftersom jag är sjuk igen.. Suck.. Så blev det ingen träning för mig idag.. 
Vill dock röra mig lite ändå så jag tog en prommis.


Då slog det mig att jag verkligen gillar "ljus" o lampor.. Dvs ljussken. Hur fint är det inte med fasadbelysning? Eller olika ljussättningar i parker o liknande.. Eller det naturliga ljuset.. Fiint!

:D

Tänk att man fortfarande upptäcker saker man gillar, enkla saker alltså som alltid funnits runt en.

Jag önskar jag hade kommit på tidigare att jag gillade vissa saker men sånt är livet ;)

"Saker" jag gillar:

* Ja, ljussättningar o ljus då

* Resa, geografi 

* Att baka 

* Gå upp på höga höjder när jag besöker en stad/plats för att få se så mkt så möjligt.

* Väder, moln, meteorologi, väderkatastrofer

* Att ta kort

* vackra saker, bilder etc. Kan låta konstigt men jag uppskattar verkligen vackra ting :) 

* Att träna o tävla m mig sj o andra.

* Att planera sammankomster och kalas

* Vin o dillchips då

* Bubbel ;)


Om jag kommer på fler får jag väl fylla på listan ;)

Ikväll på promenaden kunde jag iaf kombinera 2 av ovanstående. Ljus och att fota.


Vanlig bild 

Grodperspektiv 





Jag kände även ikväll att jag bara var glad.. Glad att de är höst, glad att det dalade ner löv från träden som träffade mig i ansiktet, glad att få va ute o gå, ta kort, tankar på kalas som varit lyckade, nöjd över att jag bestämt mig åt vilket håll jag vill gå i mitt yrkesliv.

Inte ens regnstänket och förkylning fick mig där o då känna mig mindre glad!

Nu e jag dock mindre glad för nu ska jag sova m ont i halsen. Jobbigt :p

Godnatt 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits