Trettioårsfest

Jag är så nöjd m hela dagen igår! Det var den största festen jag annordnat so far och det känns som allt gick som det skulle :)

Det började med familje-släkthäng på dagen:

Min fam, Danne, Ulla, fam Tholén från Gbg och fam Tholén från Norrtälje plus Izzy samt fam Bergsten minus Tom kom på dagen. 
 
Fam Bergsten kom dock sent så de hann inte m lekarna jag planerat.

Outfit:

Pyntade hemma oxå, tema barnkalas typ ;) haha






Så kom mamma o pappa med ett gigantiskt paket o sedan det jag önskat mig ;)




Paketet innehöll en mindre låda o en massa plast haha. Men dessutom en barbiebil (vilket jag ville ha när jag var liten haha) plus en årsprenumeration på pollux ^^












Sen till lekarna :)

Första grenen var "äta kolasnöre utan händer"

Lag 1:





Lag 2:






Lag 3:





Lag 4:



Sedan var det dags för ett lite lätt geografitest

Lag 2:

Lag 3:


Lag 4:

Lag 1:

Sedan var det lite korvgrillning och samtidigt körde vi tävling 3, pussel!

Lag 3:

Lag 4:

Lag 1:

Lag 2:

Tävling 4 bestod av att flytta en tennisboll genom hela laget o tillbaka utan händer.

Lag 4:

Lag 1:

Lag 2:

Lag 3:

Sista grenen var en frågesport, kombinerad om mig och mina resor samt lite geografi :)







Sen åt vi lite tårta, jag blev "sjungen för" ^^ och sen var det dags att duscha o svida om


















Sen åkte vi till Tingsgården 



















Middag











Sen fick alla flytta runt till efterrätten för jag hade delat upp allihop i lag till mig "ego-quiz"








Försökte få bild på alla o lyckades fånga de flesta. Några som smet ut o tog luft lr nåt ;) dessutom m fula blixtbilder haha men de e fångade på kort iaf ;)






















So far så har jag tyvärr inga bilder på när jag höll quiz. Fredrik skulle ta men det verkar inte ha blivit nåt.. Konstigt o tråkigt :/

Sen blev det party! :D








Fast mitt i ville mamma att vi tände ljuset så hon fick läsa en dikt till mig. 
:p

Haha ser arg ut på bilden men det var jag absolut inte ;)
Sen körde vi party igen haha






Ansiktsfärger och lysande armband! Barnsligt kul :D



















































Last ones standing :D 







Den bästa komplimangen jag fick Igårkväll var:
- Sofie, du ser ut som en bondbrud!

Haha tack ;D



God natt och tack för en underbar 30-årsfest! <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits