Kalashelg

Vilken mysig helg vi haft! :D

I fredags direkt efter jobbet åkte jag o Fredrik till Norrtälje.

Niklas kom oxå upp m tåg. Vi hade en mysig kväll med middag o sen somnade jag i soffan. Är ofta helt slut på fredagskvällen. Vaknade till liv 2 timmar senare o satt sedan m uppe o pratade m dom andra till 2 på natten :p

I lördags åkte jag Fredrik o Niklas ner pp stan o tog en promenad och en fika :)








Ljuset ute var magiskt!



Efter fikat åkte vi tillbaka hem till Ulla och gjorde oss iordning. Kl 15:00-isch kom det resten av Fredriks släkt minus några och vi hade lite förfest hos Ulla innan vi skulle på vivis 70-års kalas.

Linnea skrev jättefint på presenten 



Sedan gick vi ner på kalaset på Åtellet

Förrätt 

Ulla håller tal till Vivi

Delar av mitt bordsgäng. Hade bla Emma, Theo, Alex, Vivi o Magnus vid mitt bord.





Lite andra bord




Varmrätt 

Vivis fam. Sjöng en sång



Efterrätten var jättefin


Sen blev det disco ;) o jag har typ inga bilder från det men det var väldigt trevligt. Mkt bra kväll! :D vi stängde stället 2.. :p

Niklas o jag tog en macka i köket o pratade om livet, Fredrik tyckte vi var jobbigt onyktra o gick o la sig :p

Idag sov jag sen till 11:30. Så åt vi en sen frukost innan vi tog ut jyckarna på en prommis o sedan åkte ut o fika hos Tomas o Agneta.

Vi släppte sedan av Niklas vid Danderyd så han kunde ta tunnelbanan till stationen o så åkte vi hemmåt. 

Sen har det i stort sätt bara varit en sitta i soffan-kväll. Skönt!

Bra helg over and out!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits