30!

Så då kom dagen och försvann i ett nafs :p

Dagen jag fyllde 30 år.. Lite overkligt men egentligen är jag ju inte "så gammal" i sinnet ;) det 30 årsdagen har inneburit för mig är bara en massa kärlek <3 jag är lyckligt lottad och har fina människor runt omkring mig :D 

Jag vaknade av frukost på sängen av Fredrik <3

Och fick världens finaste present!! 😍

På jobbet hade dom pyntat för mig! Håååh! Trodde nästan igår att det inte skulle bli några ballonger ;p



Sen började ombyggnadskaoset igen ;)



På lunchen mötte jag upp Antonia o hennes Aurora för första ggn :)) :så sööt




Hon fick lite presenter av mig :)


Sedan skulle jag bjuda på tårta o bubbel (alkoholfritt) men så var det helt plötsligt en massa människor som skulle fira mig.. Jag blev så överraskad! Undrade varför dom började hänga hos oss först :p så gulligt av alla! 





Extra gulligt av mina 2 bundsförvanter, mina vapendragare, mina 2 killar på jobbet som är dom bästa som finns! Som hade fixat och köpt tårta o allt! Få förunnat att ha såå fina jobbarkompisar som jag har! :D

Sen kom det ett blombud!


Från Anna o Eric, chris o Erkki och Clas o Sofia! Alltså, så fiina vänner!! <3



Hemma så drack vi nåt glas bubbel 




Sen åkte vi ner på stan för middag :)



Vi åt på gränden som var ett mkt trevligt ställe! :D







Mysigt! Första ggn där!




Jag fick fina kort 


O massor m grattisar all over!!

* peace and love*

<3 lyckligt lottad <3 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits