Pissigt!

Det e kul dom dagar man går till jobbet o andra e pissråttor o drar ner ens humör o gör en grinig.. Från himmel till pannkaka.. Så kändes dagen på jobbet pretty much. Brukar sällan skriva om sånt. Men när folk e pissråttor e dom pissråttor ;)

På em orkade jag inte med o gick frivilligt o jobbade i vår kundmottagning.. Jag har inte jobbat där på kanske 2-3 år.. Trivs inte en vecka i "bunkern" men i dag var det gryymt skönt :D plötsligt händer det. Humöret svängde o hag kände mig glad igen :)

Passet på Nova va kul! Lr nej det var ok.. Först kettlebells halva passet (i dont like), sen kordination (vilket jag är sämst på), sen kasta medicinboll (kul) och avslut boxning på säck (Superkul o superjobbigt! :p)
MEN Alex (tränare) var sen och tränaren för girls only-passet undra om nån kunde ta uppvärmingen. Självklart ;) kändes lite som gamla tider o vi värmde upp en 5-10 min! :D kul o få leka lite ledare igen.

Bild från Nova MMA, MMA fitness sweden. 

Jag sitter till höger om vår tränare som har blå munkjacka o sitter ungefär i mitten :) ser glad ut gör jag oxå :p

Sen väl hemma kan det va så att diskmaskinen gett upp.. *livet i hus* o det skulle ju kunnat vara en stämningssänkare men nej.. Vad gör det om 100 år.. ;) 



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits