Överaskningen

Så blev jag då väkt kl 8:15.. Lördag morgon för lite mer än 1 v sen.. ;)

Åh så va Bella o Sara där oxå! Förutom Linda Thilda Fredrik o Danne <3





















På väg.. Nånstans..



Nästan framme o Thilda säger till mig.. Vi ska köra paintboll .. O jag tänker *känner dom mig inte alls?*

Och så klär dom på mig en jäkla kanindräkt.. Nä.. Ska dom klä ut mig till kanin o skjuta på mig.. Vafan!?! 



Inte glad


Sen gick det upp för mig vad vi egentligen skulle göra.. MEN SKOJJAR DU VA KUL!?!!!!! :D :D 

folkrace!!! <3 

Har velat testa forever


















Protokollet visar att kaninen vann.. Såklart ;)





Innan vi vet vem som vann ..

Hahaha ^^

Efter detta blev det picnic!








Sen åkte vi vidare.. Tjejbil!!


Soo this was next! :D hinderbana wooohoo 



Uppvärmning 















My gang! <3


Sen åkte vi tillbaka till DoL o bytte om o drack bubbel o Bella hade musikquiz 








Jejj middag på koh pha nang :D














Efter middagen åkte Sara o Bela hem o vi gick vidare till Guldbaren o tig en drink 





Girls girls girls 

Thats alles! Mina vänner, jag älskar er! <3 och ni känner verkligen mig ;)




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits