Kaozmåndag

Imorse åkte jag till jobbet som sig bör en vanlig måndag.. Tog frukost och hann Äta upp halva gröten innan jag bestämmer mig för att kolla tider o liknande för morgondagens konferens i sthlm.. Inser att det står 23:e-24:e på kallelsen!! Inte 24:e-25:e!! Kursen börjar 09.00 .. Klockan är 8:30.. Panik. Fullständig PANIK! 

vad gör man? Jag ringer kursledaren för att fråga om jag ska komma upp lr om det finns nåt senare tillfälle?

Han sa att jag skulle komma upp vilket jag gjorde o jag kom 1,5 h försent. Hade inte missat så mkt.. Men usch vilken jobbig start på måndagen och hela veckan :S

Fast frukost på tåget e trevligt!











 Jag gillar att åka tåg! När dom går som dom ska.. Vilket är typ aldrig,. Mitt hemtåg blev inställt men det gick ett 20 min senare.. Sitter på det tåget nu..


Träningen börjar 18:30.. Kommer inte hinna i tid men har förvarnat och det e ok att jag kommer liite sent!

Stress o press.

O kursen so far... Tyvärr bara ok.. Aja nya tag imorgon med en bättre start ;)




God lunch idag dock, Anka!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits