Fredag

O så va det fredag.. Den har vart körig!

Men ikväll hade vi iaf en inplanerad bio m AoE Louise o Sabina. Spectre.. Sorry guys men Bond är Roger Moore för mig, på min höjd kan jag sträcka mig till pierce Brosnan :p

Men det var inte helt hemskt synd om mig heller :) trevligt!

Jag hade lite olika planer på vad som skulle hända efter.. Gå m ut o ta ett glas vin, gå till Papas o hänga lite m gänget från Nova eller ett glas på varje ställe.

Valde att följa m o mitt gäng o dricka cola innan jag körde hem oss vid 22.





Gramse drack kaffe :) haha 


Skulle busa m mina kollegor jag ska jobba på event m imorgon ;)

Fast egentligen colan va min! :D


Så nöjd m beslutet att åka hem när jag fick sitta o mysa här med Fredrik o tända ljus o ha det pyysigt! <3








Nu är dags snart dags vila ögonen, imo :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits