Är det bara tisdag!?

Really?!

Ikväll körde jag ett stenhårt fitnesspass på Nova. 

Bild från Nova MMA / MMA fitness sweden AB

Jag o Carro kickar ass på den översta sekvensen :)

Sedan fortsatte jag med ett shootfightingpass. Kul men jag va helt slut.. Lite nedtagningar (som är väldigt nytt för mig) o sen lite "vanlig" sparring. Kul!
Hanna svek mig :p för hon hade huvudvärk så det blev jag o grabbarna. Är ofta så på passen där det är sparring med., synd! Skulle va kul m fler tjejer!!

Men 3!! Timmars hårdträning.. Jobbigt! 

Fick inte i mig maten hemma.. Då har man nog tagit slut på kroppen för mkt. Har fortfande huvudvärk :s

Aja. . . Imorgon är det onsdag.. O indoor bootcamp på agendan. Kommer bli jobbigt. Men kul o köra med Anna!

Sen är det vilodag på tors!! :D stor anledning till att jag körde 2 pass ikväll :p




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits