Min vän!

What a day.. :)

Jag började min dag kl 08:00-isch.. Who does that på en lördag? :O
Haha blev medsläpad på backträning i vilsta.. Vilket är såå mkt knäppare en lördagmorgon än att gå upp 08:00 ;) 

On my way. Bil dit o hem ;)

Samling i Vilsta 09:00. M Strengbohm, Sofia o Clas. 19 vändor uppför "lilla" pulkabacken. 5 vändor sen 5 min vila osv. Avslutade med allt man hade kvar o ge uppför stora backen. Vilket var att springa fort som sjutton första 20-30 för att sedan inte kunna lyfta benen typ sista 20 o känna som att man stod still när man sprang.. Sjukt illamående i några sek när man kom upp på toppen, men upp kom vi någesånär springande jag o Strengbohm. Sofia o Clas sprang halva o gick sedan resten men gryyymt jobbat av oss alla!! Såå jäkla bra vi va!! :D

Väl hemma fick jag kaffe!! Länge sen jag  längtat så efter kaffe haha. Kan bero på att vi fått hem kapslar :p


Sedan hade jag idag äran att få hänga lite med Marie och hennes lilla sötnos!

Det var så länge sen och det var mysigt att träffa dom. <3 :D

Han e en riktigt snäll liten kille som inte blev ett dugg ledsen när mamman lämnade honom i mitt knät för att gå toa. Busade lite. Såå himla söt!! :D

Bilder från förra gången (och första gången) jag träffade Alexander:





 
Han e lite större nu :)

Dagens miss stod jag dock för på caféet. Vi skulle ses på Tingsgården. Marie blev lite sen pga att barnvagnen strulade o hon blev skjutsad ner på stan. Jag hade beställt en latte och en stor typ wienerbrödsbulle .. Typ.. 
Tog 3 tuggor ute på baksidan medans jag väntade. När de kom gick jag för att hälsa o lämnade mitt fika kvar på bordet. 

När jag kom tillbaka o Marie gått in o beställt sa ett par andra gäster till mig att jag nog inte bör äta mitt fika för att en sparv suttit på wienerbrödsbullen och dessutom på kanten av min latte.. Jag kollade i den o där flöt en liten fjäder runt.. :/ fail! Jag som inte ens kommit till det godaste kladdet på Bullen.. Typiskt :(

Aja vad gör det om hundra år :)

Till kvällning grillade vi.. Det var ju soligt ;)

Sedan kollade vi på Eurovision o såg Måns kamma hem hela showen. Kul! :D

Nu e klockan över halv 2,, godnatt.. Lång dag 🙈😴


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits