Bud to rose

Monday bloody monday..

Nä den har vart helt ok faktiskt! Hade samlyssning m Mr boss o fick bra kritik så det va ju kul. Skulle väl vara fasiken om man jobbat på samma ställe i 10 år o inte veta hur man pratar i telefon ;)

Efter jobbet åkte jag ner på stan o träffade Emelie. Vi träffades på Mizelle o skulle köpa ett armband som jag sett men det slutade med att jag köpte armbandet o hon örhängen. 

Ja e såå kär i mitt nya armband. Jag har blivit en riktig "smyckes-finsmakare" Hahaha :p

Passar super med min klocka o speciellt ringen i rose o silver, då det har samma "färger", från edblads! 




Morgondagens outfit fick va m .. Måste ju veta att kläderna funkar när jag ska träna på morgonen o måste packa med de. Annars brukar jag inte testa det ka ska ha på mig.. Tar oftast bara på mig det jag känner för på morgonen :)

Efter armbandsinköpet gick vi o tog en snabbfika innan min träning!




Hahaha <3 <3 <3

Bra träning på atc:n idag. Kondition jobbigt men jag behöver det ;)

Sen skulle jag cykla hem cyklen.. Jävla cykelhelvete säger jag bara! Helt plötsligt mitt på en rak väg utan att jag kört på nånting börjar luften pysa ur.. Nåt har gjort att det har blivit hål o jag fick gå halva vägen hem..


Tog kort på singelinvaionen vi har på vår cykelväg. På mornarna får man kryssa mellan.. Många verkar misslyckas eller helt enkelt inte bry sig för det ser ut som ett slagfält.. Stackars sniglar ! :p



Åkte o köpte slang, fixade punkan, åt mat typ.. Nu borde jag släcka lampan för imorgonbitti kl 6 är det träning m Erik o Mr boss. Ska bara läsa nån sida ;)




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits