Grey monday..,

Idag vaknade man upp till en grå måndag.. Såpass så att jag vaknade redan 5 av att de smattrade "småspik" mot fönstret.. Snöblandat regn...

Åkte m Fredrik till jobbet! :p o kom på att jag hade en cykel där redan, woop woop! ;)

Sen flöt det väl på ok.. Lite som vanligt. Folk var på utbildning och sjuk man hann m o svara i telefon.. Thats it.
Humöret tröt lite på eftermiddan :p

Åkte på atc-pass på actic.. Den "värsta tjejen" ;) höll.. Hennes pass var ett mördarpass o jag mådde illa både under och efter.. MEN.. Hon High-five:ade oss alla efteråt o sa bra jobbat, medans jag oxå fick ett -va gryym du är! 
The attentionwhore in me was happy ;) Hahaha

Åkte o handla, hitta jordgubbar (planerade mys)..

Sen gjorde jag kaffe o fika till Fredrik <3 

O att vi dessutom köpte tulpaner som vi inte haft på 2 v nu, gjorde inte dagen sämre.

Det blev en trevlig måndag idag måste jag säga. Där har min jobbarkompis så rätt i det han säger: Dbvmgdt- det blir vad man gör det till :D








Nyttigheten består av: kvarg, avokado, vatten, liite stevia, chia-frön o liite sylt (för jag glömde köpa frysta jordgubbar, gör det imorgon)!

Peace out!

Pusss 😊

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits