Från Kiina

Så 2 till från min beställning har dykt upp!

Blå/leopard klänningen m skärp. Skärpet är lite plastigt så jag får se hur mkt jag använder det. Annars är klänningen väldigt stor o böljig o blir lite "fluffig" när man har skärp till men jag tror den kommer bli en superfin vardagsklänning :D

Den här nedan hade vart perfekt till vardags.. Om den lite varit sjukt liten i midjan (typ där vita strecket går) det är en medium o det saknas alltså 5 cm typ för att jag ska kunna andas i den.. O lets face it jag är inte stor! Jag tränar ganska mkt o hårt och har väl vanligtvis small men ville vara lite på säkra sidan.. Aja lite synd men jag ska se om någon vill ha den! En liten o nätt person ;)

:)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits