B.A.B.Y runners

Idag var ju en kul dag.. Jag hunnit m mycket men det känns som jag inte gjort nåt typ..

Jag startade dagen kl 05:10.. 6:00 träffade jag Anders på gymmet och vi körde igen kroppen ganska bra faktiskt.. Ben, rygg, bröst,biceps mage. Marklyft för ben o rumpa o jag känner redan träningsvärken.. Morgondagen kommer bli tung.. 

Sedan har vi (iaf jag ;p) haft ganska roligt på jobbet idag. Det har ringt lagom. Msn hann fika men det var ändå inte segt.

Jag var på bushumör och bytte först ut Emils proteinpulver mot en blandningen av socker, salt o kanel.. Det upptäckte han dock precis innan han skulle dricka.. O pga av att jag sa en grej typ.. Fruktansvärt irriterande ;) Hahaha men men..

Sen målade jag även kajal på sebbes headset och fick honom dessutom att "testa det" på andra örat så han blev svart på båda.. Känner mig mkt nöjd med mig själv över det pranket då det var väldigt roligt och bjöd på skratt både för mig och andra ;) Hahaha så tack för det sebbe.

Sedan hann jag hem o sitta ner en stund innan jag mötte upp Hanna vid Djurgårdsgrillen för träning m B.A.B.Y. Runners. 

Träningen var kul, först var det lite typ cirkelfys med grodhopp, "sparka i rumpan", armhävningar, höga knän, löpning och "Thomas ravelli". Säkert 10 varv om inte mer.. Jobbigt!!
Sedan utfallssteg och benlyft bakåt, sen squats med benlyft åt sidorna.. O efter detta straffetlöp i 7 min.

När vi skulle få ner för en liten backe eftet passet kände jag värken i låren, träningsverken! Gahh

La mig o rullade på min foam-roller hemma.

Sen har jag typ hunnit med middag, dusch och ett avsnitt av Robinson :)

Goood natt från mig o mina ömma ben.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits