What a day what a day.,

Okej.. Så jag startade dagen med ett träningspass med Erik :D

Haha gammal bild :p 


Vi var duktiga o tränade överkropp o mage. Jag har redan träningsverk. O kul o se han när vi inte setts på 1,5 v.. Jäkla semesterglidare ;)


O apropå semesterglidare.. Sen kom emilio in på jobbet o hälsade på.. Skulle kolla en räkning o sen träna på gymmet. 
Fotbollsproffset ;)

Bild jag skickade till han o Erik efter att han inte ens berättat att han skulle göra intervjun. Tss tss.. Lite stolta var vi ändå, Erik o Jag ;)

Kul o se "mina grabbar" :) o snart snart är det min tur me semester!! :D

Ikväll har jag vart på mitt andra mma fitness-pass.. Sjukt sjukt sjuuukt Jobbigt.. Kan va det jobbigaste jag vart med om.. Jag svettades liter! Är fortfarande törstig fast passet slutade för 3,5 h sen.. ;)

Sen ramlade jag o en tjej omkull i brottningen, hon över mig mig, så min konstiga nerv fick sig en smäll.. Det är nån muskel eller nerv eller nåt som brukar bråka i min rygg.. Så för första ggn typ har jag tigerbalsam på.. Jag gillar känslan ;) haha

Hoppas det är ok imo för imorgonbitti kl 6 ska jag o Anna träna ben o rumpa. Hejja hejja :D

Gammal bild på mig o Linda.. När vi fortfarande var unga (för 2 år sen) ;)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits